Puan vermedi·259 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Şubat 2021 10:38 Lise de okumamız söylemişse de ön yargılarım yüzünden sadece özetini okuduğum kitap. Meğer ne kadar da güzelmiş. 1 günde elimden bırakmadan bitirdim. Çok sürükleyici ve kesinlikle okunması gereken bir kitap.