Alışılmışın dışında bir anlatı okumak isterseniz buyrun. Kitabı acaba kaçırdığım bir yer mi var, neden tam oturmadı her şey, diyerek bitirdim. Anladım ki aslında yazarın tam da yapmak istediği şey bu. Gelişen olayların dışında araya serpiştirilmiş felsefi parçalar da eseri güzel kılan bir başka özellik.