·832 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Şubat 2021 18:05 Büyük bir külliyata giriş kitabı ve sürükleyici güzel bir okumaydı. Okurken yazarın çok geniş bir evren yazdığını her satırda hissedebiliyorsunuz. Kitabın başında karakterlere çok ısınamamıştım ama sonlarına doğru bazı karakterlerle ilgili fikrimi değiştirebildi. Bazılarını hala sevmiyorum :D. Genel olarak hikayenin ilerlemesi ve bize bırakılan ipuçları tatmin edici diyebilirim. Biraz dikkatli okursanız neler olup biteceğini tahmin edebiliyorsunuz zaten. Kitabın Shadar Logoth kısımları biraz saçma geldi. Yazarın dili güzel diğer kitaplar için baya merak uyandırdı. 8.5/10