·375 syf.····Okunma: 09 Ocak 2020 00:00 kitap gerçekten güzeldi ama aynı zamanda çok üzücüydü .Ben hep kitabın sonuna kadar bir şeyler olmasını bekledim ama olmadı gerçekten üzücüydü . herkese önereceğim bir kitap. yanlız okurken biraz sıkıldım diyebilirim.