·420 syf.····Okunma: 02 Şubat 2014 00:40 Bu kitabı okuduğum zamanlar benim gözümde 10 puanı hakediyordu. Şimdiki okumalarımla kıyasladığımda gereksiz bir karmaşa içinde olduğunu farkediyorum. Yani hatırladığım kadarıyla yorum yapacak olursam bence okumazsanız bir şey kaybetmezsiniz. Ama şunu söylemeliyim; içerisinde bulunan Tebrizli Şems'in 40 kuralını çok beğenmiştim. Hatta bir deftere hepsini not aldığımı hatırlıyorum. Bunun için kitabı okumaya değer mi? derseniz elbet değmez, internetten çok rahat bulabileceğiniz bir şey...