Ben Kirke, hızla okuduğum bir kitap, hem cadı hem yarı tanrı ,ama kitapta asıl işlenen bir amaç arayışı , boşluğu doldurma ihtiyacı, sevilme duygusu öyle kendiliğinden. Kitapta mitlere de çok yer vermiş ,binlerce asırlık Yunan mitolojisini aralıyorsunuz