Hakan Günday'in çok ekmeğini yediği bir kitap . Kurgusu , karakterleri , bizlerde bıraktığı etki on numara. Birbirine zıt ama bir o kadar da benzeyen iki insanın, içindeki kötülüğü kusmasini ve hayata karşı öfkelerini sürükleyici bir şekilde işliyor. Hoş sonunda kazanan yine kötüler olsa da yada çok darbe almayan taraf ama içsel olarak kendilerini b*k gibi hissetmeleri de kafi geldi.