·55 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Şubat 2021 02:25 Herkesin kendine bir pay çıkaracağı, ince ama dokunaklı bir yapıt. Bazı sayfaları dönüp dönüp okudum. Hayatın aslında görüldüğü gibi olmadığı , insanların hüküm verirken ne kadar yüzeysel baktığı çok güzel anlatılmış. Bazen durup düşündüm, bazen bu kadar güzel anlatılamazdı bu durum dedim. Yazarın kalemi o kadar anlaşır ki , okurken hiç yormuyor. Su gibi akıp gitti sayfalar. Keyifli bir kitap ve kesinlikle okunması gerekiyor.