·724 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Şubat 2021 00:00 Açıkçası Oğuz Atay’ın eserlerini sıkıcı kitaplar olarak nitelendirirdim. Tutunamayanlar’ı okumaya başladığımda da sıkıldım ilk 50 sayfasını okuduktan sonra kitabı bir kenara attım. Üç ay sonra kitabı elime aldığımda bu kitaptan nasıl olurda sıkılmışım dedim kendi kendime. Turgut, Selim’in hayatına indikçe kendimden parçalar bulmaya Turgut gibi Selim’ i yakın bir arkadaş olarak görmeye başladım. Selim’in ve Turgut’un derin psikolojik tahlillerine yer veren yazar kitaba tekrar tutunmamı sağladı. Yazar, arkadaşının günlüklerini okuyucuya sunması ile biraz Kürk Mantolu Madonna’dan, hastalığın tahliliyle de Dokuzuncu Hariciye Koğuşu’ndan izler taşıdığını söylemeden geçemeyeceğim. Size tavsiyem olur da sıkılırsanız kendinizi biraz zorlayın yazar muhteşem bir kapı açacak sizlere.