·554 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Ekim 2016 00:00 Muhteşem sonuna kadar okuyup aglamamak mümkün değil Yusuf ve Yes ra ya çok üzüldüm sonu kavuşma olduğuna çok sevindim.Ama keşke Yes ra ve çocukları Yusufla beraber yaşasa öyle bitseydi.Çok çok tavsiye ederim okumayan varsa okusun.Insallah bu hayatı yaşayan yoktur.Fatma hanımın eline ve gönlüne sağlık çok etkilendiğim bir roman oldu.