Puan vermedi·208 syf.····Okunma: 02 Şubat 2021 15:27 "Anlaşılmamış ya da çok az anlaşılmış olmanın bir övüncü varsa, ben bunu bu küçük kitapla çarçabuk elde ettim." diyor Baudelaire, ancak "Kötülük Çiçekleri" üzerine biraz kafa yorma gücünü kendisinde bulan okuyucu şiir sanatının ince sinirlerine dokunmanın hazzını yaşayacaktır.
Baudelaire'in eseri üzerine değerlendirmesiyle mini incelememi noktalıyorum. "Ünlü ozanlar şiir ülkesinin çiçekli illerini çoktan bölüşmüşlerdi. Kötülük'ten Güzellik'i süzüp çıkarmak güç mü güçtü; gene de hoş geldi bana bu durum.