10/10
·456 syf.··
Beğendi
·
2016 4. kitabı
Bu kitabı okudum ve tekrar okuyacağım. üzerinden yeterince zaman geçti... Polisiye severlerin kaçırmaması gereken bir eser.. bana göre bir başyapıt ;)
ŞibumiTrevanian · E Yayınları · 20249,5bin okunma
·
2 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
peki efenim kitap akıcı mı :)
Sakura Fubuki
Gönderi Sahibi
Evet okumuştum. Çok sevdiğim birine de hediye etmiştim hatta. Gene de teşekkür ederim tavsiyeniz için