Puan vermedi·536 syf.····Okunma: 02 Şubat 2021 21:54 Kitabın ilk 150 sayfa itiraf edeyim sıkıcıydı. Sonradan olaylar açıldı ve BOM!
Kitapta yaşananları takip etmek bana zevk verdi açıkçası. Ama kitap Robert Langdon serisinde bulunsada Langdon diğer kitaplara göre daha az vardı. Bu beni üzdü ama açık diğer karakterle güzel bir şekilde kapatılıyordu. Tek söyleyebileceğim kitap sonu için bile okunur.
Onu nasıl bir son öyle?! Çok şaşırtıcıydı.
Bence sizde okursanız şaşırırsınız. Ayrıca bu kitap sayesinde İspanya'yı gezmiş gibi de oldum. O ayrı konu.
Yazar her kitabında bize farklı bir ülkeyi, kültürü tanıtıyor resmen.
Tabi ki tavsiye ederim. (Zaten tavsiye etmeyeceğim kitabında incelemesini yazmam.)
Keyifli okumalar!