9/10
·196 syf.··
Beğendi
·
2021 2. kitabı
Kitap güzel ve akıcı hikayelerden oluşuyor. Yazarın tarzına alışıksanız kitap bir sohbet havasında akıp gidiyor. Olaylar ve karakterler yer yer eğlendirici kimi zaman da ders verici. Bir hikaye dışında sıkılmadan okuduğum hoş bir eserdi. Tavsiye ederim.
Gelirken Ekmek AlŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 20259,8bin okunma
·
9 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.