Kitap güzel ve akıcı hikayelerden oluşuyor. Yazarın tarzına alışıksanız kitap bir sohbet havasında akıp gidiyor. Olaylar ve karakterler yer yer eğlendirici kimi zaman da ders verici. Bir hikaye dışında sıkılmadan okuduğum hoş bir eserdi. Tavsiye ederim.