·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Şubat 2021 12:34 Herkese merhabalar!
Bugünün kitabı Gogol'dan geliyor. Ben bu kitabı twitter'daki bi flood'u okuduktan sonra merak edip almıştım. Palto hakkındaydı, günümüzle ilgili birtakım şeyler yazmıştı tweet sahibi. Biz de ömrü boyunca bir paltoyu almaya çalışan insanlarız gibi bir cümle kullanmıştı hatta. O floodu okuduktan sonra çok merak etmiştim bu kitabı ve hemen gidip almıştım. Kitap çok güzeldi evet ama tam böyle olaya kendimi veriyorum yazar araya giriyor. Kişiyi tanıtayım sizlere diyor. Olay akışını kesmesi benim için pek iyi olmadı, hemen bitirebileceğim bir kitapken sürekli dikkatim dağıldı. Ama en nihayetinde bitirdim. Gogol'dan okuduğum ilk kitaptı. Ben beğendim ama aynı zamanda okurken yoruldum