·414 syf.····Okunma: 03 Şubat 2021 16:42 Kitabın dili çok akıcı.. bütün kitap boyunca mine anlattı ben dinledim.. kitabın sonunda meğerse kendimi hemşirenin yerine koymuşum. Sonu hüzünlü bitti. Kafamda mutlu bir son tasavvur etmiştim. Anne olduğum için mi bilemiyorum ama biraz fazla duygulandım sanırım. Çok samimi bir kitap.. Tüm olayları yaşayan bir kadın ama yazan bir erkek. Bu kadar güzel aktarabildiği için tebrik ediyorum. Bir kadının hislerini kadının bakış açısıyla bu kadar güzel anlatabilmesi çok hoşuma gitti.. Tek sıkıntım yazım hatası çok vardı. Onun dışında tavsiye ederim