Akman ayının 2.betiği (2021 yılında okuduğum 19.betik)
8/10
·62 syf.··
Beğendi
·
2021 19. kitabı
·
5 saatte okudu
·
Okunma: 03 Şubat 2021 18:33
Değerli arkadaşımın ilk gözağrısı kutlu olsun. Okuru da bol olsun. Standart Türkiye Türkçesi ile incelememi yazacağım ki bir sürü okura ulaşsın çünkü Kezban Hanım, manevi olarak bana yakındır. Abla gibi çok güzel öğütlerden bulundu. İyi ki de tanıdım. Ayrıca blogger olduğu için okurlar arasında cinsiyet ayrımı gözetmiyor çünkü okurların çabasını ve arzusunu söndürmüyor. "Baba 4 Harfli Değildir" seçkisinde en sevdiğim üç öykü olup ve bu öykü seçki de en sevdiğim öykü olan Acı Pişmanlık ile Elindeki anın kıymetini bu kadar güzel bilmemizi öğretilir mi? Bu öykü sayesinde üç günlük Dünya'da günlerimizi bir kelebek ömür gibi kısa sanıp dolu dolu yaşayalım. Güzel anıları geride bırakmalıyız. "Perdenin Dansı" ile hamile ve lohusa kadınların ruh hallerini anlamamızı sağlıyor. Hayat sadece maddi dünyadan ibaret edildi. Gözle görmediğim Tanrı'nın yaratıklar vardır. Lilith (Al Karısı), Adem (Törüngey Ata) (AS)'ı terk etmiş. Şimdi kalkıp binlerce yıldır güttüğü saçmalığa bak. Biz sana ne yaptık Al Karısı! Senin problemin Törüngey Ata (AS) iledir. Zamanında kaçmayacaktın. Oturup konuşacaktın. Acı Pişmanlık'tan en sevdiğim ikinci öykü oldu. Tanrı koysa Anadolu Korku Öyküleri 4 çıkarsa bu öykü o seçkide olmayı hak ediyor. "Eğlence Diyarı" ile toplum içinde maddi ve manevi nedenlerden dolayı soyutlaşmaların acı ve sessiz çığlıklarına kulak kabaracaksınız. Lunaparkta eğlenmeyi isteyen çocuğun gibi benim de yıllardır dinmeyen kanayan yaram vardır. Ben de doğuştan engelli olduğu için küçükken sağlıklı çocukları görünce onlar gibi bir gün sağlıklı olup eğlenmenin nirvanasına ulaşmak isterdim. Şimdilerde ise bazen çocuklara bakarken aynı özlemi veya imkansızı iliklerime kadar his ediyorum. Keşke elimde Ay Kılık Değiştirme Kalemi olsa kalemi havaya kaldırıp "Ay'ın Gücü! Derhal beni sağlıklı bir insana dönüştür!" diye bağırırdım. Netice de aklım ve kalbim sağlıklı olduğu için çok mutluyum... Ölürcesine Aşık öyküsü beni derinden sardı. Keşke ben de sevdiğim kızı öyle sevseydim yada o da beni sevseydi. Hayat bazen kurguladığımız gibi olmuyor. Hep eksik kalıyor bir yanımız. Belki de sevdiğine kavuşmamak bu sınavımızın bir parçasıdır. Aşk hastalığına yakalananlar aşkına rağmen nefsine hakim olarak ölse şehittir hadisi biliyoruz. Severek okuduğum bu kitabı okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Tanrı'nın izniyle devam gelsin. Kalemin daim olsun Kezban Hanım. Güzel dualarla güzel gelecek yaşarsın. #BetikEli #HayatFısıltısı #KezbanMert #AcıPişmanlık #ArkaSokaklar #EğlenceDiyarı #Günlük #KaranlığınDibinde #ÖlürcesineAşık #PerdeninDansı #TekliKoltuk #UçuşaVarMısınAmca? #Unutulanlar #KDY
Edebiyat
Hayat FısıltısıKezban Mert · Kitapyurdu Doğrudan Yayıncılık (KDY) · 202021 okunma
··
36 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Böylesine detaylı bir inceleme yapman beni çok mutlu etti, emeğine sağlık. 🦋