Puan vermedi·480 syf.····Okunma: 03 Şubat 2021 20:39 Iskender Pala'ın 4. Okudugum kitabıydı.
Yazar ve kitaplarını gerçekten beğeniyorum bu kitabini da çok beğendim.
Kitap Osmanlı zamanında geçiyor. Lale devrinde o dönemdeki padişah III. Ahmet.
Kitapta çok güzel bir aşk var.( Kara Şahin Ve Nakşıgül aşkı) Kitabın zaten her bölümünde o aşk ince ince işlenmiş. Ve okuyanlar bilir farkli farkli aşk öyküleri de kitabın arasına serpiştirilmiş.
Veee cinayetler kargaşalar. Osmanlının Lale Devrin'de yaşadığı gösteriş ve halkın sefaleti anlatılıyordu kitapta