Ocak ayında okuduklarım ve izlediklerim.
Güzel başlamıştım lakin istediğim gibi gitmedi. Tam her şey yoluna girdi diyorum bir aksilikler oluyor. İnşallah şubat ayı daha verimli olacak. Toplamda 3 kitabı tamamen okudum. 2 kitap daha başlamıştım ama bitmedi. Toplamda okuduğum sayfa sayısı 1190.
Okuduklarım
1.Meleğin Düşüşü ( 310)
2. Denemeler ( 315)
3. Venedik Taciri ( 115)
4. Oblomov ( sadece 400)
5. İçinde Bir Sen (Sadece 50)
İzlediklerim
🍁Sense 8(1.sezon)
🍁V. I. P
🍁Mr Queen ( 14 bölüm)
🍁Tale Of The Nine Tailed (5 bölüm)