·680 syf.····Okunma: 04 Şubat 2021 11:11 Bir haftada bitirdiğim bu kitap gerçekten içime sıkıntı oldu çöktü. Yazar, yaşamak için bir sebep bulamamış ama ölmeye yatmak için binbir sebebi aforizmalarla sıralamış. İlk başta okurken çok keyif aldım. Lakin yarısından sonra benzer düşünceler, soyutlamalar ve karamsar havanın ağırlaşmasından dolayı ilerlemek zorlaştı. Ruh hâlinizin kötü olduğu bir dönemde okumayın. Çünkü yazar, sizi de kendi uçurumuna kolayca sürükler. Ortalama bir kitap.