Evlat acısı !. Ben de yaşadığım için gözyaşları içinde okudum. Duygularını çok iyi betimlemiş ve benim yüreğimdekileri kelimelere dökmüş... Nasıl bitirecek diye düşündüm , nasıl devam edecek yaşamına yada . Kimin hikayesi diye sordum ? Bu gerçek bir hikaye olmalı , yazar çok genç . O değilse kim acaba ama gerçek olduğuna eminim. Bu oturup düşünülerek yazılacak bir kurgu olamaz, yaşanmış hissedilmiş, belki sonu kurgudur bağlamak lazım çünkü. Başka türlü bitmesini isterdim ...