·288 syf.····Okunma: 03 Şubat 2021 19:35 Güzel ve okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum tabi bu insanın ilgi duyduğu noktalara görede farklılık gösterebilir. Kendim kitabın 4 de 3 lük kısmını sıkılmadan eğlenerek okudum fakat sinema konularına ilgim olmadığı için 4 de 1 lik bölümünde oldukça sıkıldım.Önerebileceğim kitaplar arasında yerini almayı başardı kafamda.Ayrıca kitabın
eğitim konularındaki cümlelerine bayıldım