7/10
·288 syf.··
2021 13. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 03 Şubat 2021 19:35
Güzel ve okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum tabi bu insanın ilgi duyduğu noktalara görede farklılık gösterebilir. Kendim kitabın 4 de 3 lük kısmını sıkılmadan eğlenerek okudum fakat sinema konularına ilgim olmadığı için 4 de 1 lik bölümünde oldukça sıkıldım.Önerebileceğim kitaplar arasında yerini almayı başardı kafamda.Ayrıca kitabın eğitim konularındaki cümlelerine bayıldım
Bir Ömür Nasıl Yaşanır?İlber Ortaylı · Kronik Kitap · 202065,3bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.