10/10
·272 syf.··
Beğendi
·
2021 18. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 05 Şubat 2021 13:26
Üstad, mürşidini (Abdülhakim Ârvasi Hazretlerini) anlattıkça , ben mürşidimi daha da özledim.Hissettirdi.Bu nasıl güzel bir dert, ne kıymetli bir sevgi, ne büyük bir mücadele dedirtti...Bocalasa da, düşse de her defasında dizinin dibinde mürşidinin. Zira Üstad buyuruyor ki: " Bendeki her kıymet onun, her suç nefsimin." Yalnız O var, her şey O, her şey O'ndan.İkilikten tekliğe...Yine üstadın temennisiyle 'Rabbim cc bizleri bilip de câhil, anlayıp da unutkan, görüp de kör, duyup da hissiz kalmanın felâketine düşürme.' AMİN :(((
O ve BenNecip Fazıl Kısakürek · Büyük Doğu Yayınları · 202110bin okunma
·
72 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.