Puan vermedi·683 syf.····Okunma: 05 Şubat 2021 17:26 Kitapta genç bir adamın dünyaya ve insanlara olan bakış açısı anlatılıyor. Genç adamın, içinde bulunduğu ruhsal sıkıntılar sonucu yaşadığı olayları yazar öyle güzel anlatmış ki hiç sıkılmadan keyifle okuyorsunuz. Sayfalar ilerledikçe yeni ve güçlü karakterlerle tanışıyorsunuz. İlk başlarda kızgın olduğum Raskolnikov karakterini okudukça sahiplendim. Daha sonra Katetina İvanovna ve Sonya Semyonovna gibi kadın karakterleri Raskolnikov aracılığıyla tanıdım ve sevdim. Her dönem insanların kendi yaşamına dair yaşadığı belli sıkıntılar var. Önemli olan ne yaşarsak yaşayalım, ne hata yaparsak yapalım, olumlu yönde ders alıp hayatımızı şekillendirmek. Karamsar bir bakış açısıyla okumaya başlasamda sonunda beklemediğim bir değişime şahit oldum.