·424 syf.····Okunma: 05 Şubat 2021 00:35 Alışılmış aşk romanlarının dışında, mutlu/ mutsuz son olup olmadığını kişinin kitapta görmeyi istediği şeylerle ilgili olduğunu düşünüyorum. Bana göre mutlu sondu; kitabın sonlarına doğru keşke şu da olsaydı dediğim şeyleri görmek bu düşüncemi destekledi. Okurken belli bir sayfaya gelene kadar olaylar ve aşırı duygusallık beni biraz yordu ağlamaktan okuyamadım. Kitabı bırakmayı düşünmüştüm, İyi ki bırakmamışım.