·646 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Haziran 2022 13:12 Açlık Oyunlarının hakkını veren bir kitaptı bazıları Snow u okumanın eğlenceli merak uyandırıcı olmadığını söylüyor ama bence gayet merak uyandırıcı ve eğlenceliydi bu kitapta hiç olmazsa Katniss den neden bu kadar nefret ettiğini nasıl başkan olduğunu ve bu kadar kötü olmasının sebebini de öğrendik