·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Ocak 2021 20:30 mustafa kutlu'nun okuduğum ilk kitabıydı ve devamı gelecek.kadının şöhretinin yükselmesi adamı boşaması...ve çocuklarının annesiz büyümesi...çocuğun da babası gibi aynı kaderi paylaşması ele alınmış ve bunu yazar o kadar güzel yapmış ki çok güzel olmuş mutlaka okuma listenize ekleyin derim.