·80 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Ocak 2021 17:00 stefan zweig'ın muhteşem kitabı.zweig insanın yaşadığı duyguyu,ne hissettiğini o kadar iyi anlatıyor ki bu kitapta da korkuyu şakaklarınaza kadar hissedebilirsiniz.çok güzel kitap ne okusam diye düşünüyorsanız bu kitaba mutlaka şans verin.