kitabı okurken açıkçası sıkıldım beni pek sarmadı.kitabı yarım bırakmamak için okudum.hem bir umut vardı içimde güzelleşir diye ama güzelleşmedi bana göre beklentimi karşılayamadı.
Bir Çöküşün ÖyküsüStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202591,9bin okunma