·272 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Şubat 2021 20:08 Yaşarken ölmüş ya da ruhunun en azından bir kısmı ölmüş olan pek çok ruha selam çakan yazarın selamını alan okurların bu kitabı beğeneceklerini düşünüyorum. Üzerine düşünülmesi gereken anlam altında anlamlar yatan güzel bir yapıt. Dönemin havasını ve karakterlerin fiziksel görünüşlerini betimlemelerle başarılı bir şekilde yansıtmış yazar bize. O betimlemelere başarılı dersem karakterlerin iç dünyalarına, yaşamı algılayışlarına, her birinin kendi içinde ayrı bir dünya olmasına ultra başarılı demek durumundayım. Okurken keyif aldığım bir kitap oldu.
Şarkılarını ve kendisini çok sevdiğim bir piyano sanatçısı aynı zamanda besteci Agnes Obel’in Dorian adlı şarkısını zaten çok severdim bu eserle o şarkı arasında nasıl bir bağ kurdum neden kurdum bilmiyorum ama kitabı okuduğumdan beri kafamda Dorian çalıyor. Belki de kitaptaki Dorian’ın da çok güzel piyano çalmasından kaynaklıdır. Acaba kitapla bir bağlantısı var mı düşüncesinden hareketle şarkının hikayesine ulaşmaya çalıştım fakat bulamadım. Neyse bu vesileyle şarkı önerim olsun sizlere. Hikayesine ulaşırsanız yorumlara bekliyorum iyi okumalar :)