·164 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Şubat 2021 12:30 Okudum bitti
Namık Kemal Intibah
Türk edebiyatının ilk edebi romanı kabul edildiği için önemli bir eser yine iyi ki okudum dediklerimden.1870 li yılların İstanbul’unu anlamakta yardımcı oluyor.
Namık Kemal bu eserini eserini Magosa’da sürgünde iken üç yıl içinde yazmış.Dramatik ve psikolojik bir roman.Bir Yeşilçam klasiği şeklinde olan romanımızda varlıklı bir aileden gelen Ali Bey’in Mehpeker isimli bir kadınla yaşadıkları ve çöküşü anlatılıyor.Bir çok entrikanın yer aldığı romanımız pişmanlıklarla son buluyor.
Herkese mutlu akşamlar