·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Şubat 2021 22:39 Bir günde bitti :)
Bir insan vardır bir de insancık vardır...
Ah bu para.. Ah bu yoksulluk..
Kitabın sonunda Varvara Alekseyevna'ya çok kızmış olsam da güzeldi.
İki kişinin karşılıklı mektuplaşmalarını içeriyor.
Öyle aman aman harikaydı diyemem ama iyi ortaydı :)