·330 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Şubat 2021 18:21 Sonunda çok şaşırdığım hatta böyle bir bitiş beklemediğim bir kitap . Kitapta Ahmet Arslanoğlu adlı bir mühendisin bir cinayet aracılığıyla gazeteci bir kızla tanışıp, kendi yaşadıklarını ölen kardeşi yaşamış gibi gazeteci kıza anlatması şeklinde bir kitap . Ahmet aslında çocukken geçirdiği bir tramvadan dolayı psikolojik sorunları olan bir karakter bir de yaşadıkları üzerine eklenince duyguları çok farklı bir hal alıyor . İnsanlara yaklaşmama , nefret duymama , aşık olmayı istememe gibi . Evine girip cikanlar ve görüştükleri çok sınırlı olan bir karakter. Sonu hiç beklemedigim gibi bitti . Çok başarılı bir eser...