Büyük bir beklentiyle aldığımdan olsa gerek kitap beni yeterince tatmin etmedi. Benim bu tür kişisel gelişim/psikoloji tarzı kitaplardan beklentim "iyileştirme" niteliğinde oluyor. Bu yüzden kitapta geçen "bir psikoloğa görünün, terapi alın" gibi cümleler beni biraz üzdü açıkçası. Tabii ki terapinin yeri apayrıdır ama çoğu insanın maddi durumu, aile ya da çevresel faktörler buna uygun olmayabilir. Zaten psikoloğa gitme olasılığı olan bir insan neden bu gibi bir kitaba başvursun ki? Psikolojik terimler fazlaydı, günlük hayatta bildiğim şeyleri okudum hep ve son olarak kitabın en arkasında test ve analizler vardı. Sonuç olarak pek tavsiye etmiyorum.