Yaşın hayat için hiçbir önemi yok. Aslında önemli olan yaşadıklarımız. Önemli olan hayattan aldığımız dersler. Bence elimizdekilerin daha fazlasını istiyoruz ve bunun bir sonu yok. Bu kitabı bitirip kendime bir soru sordum. Peki ben hangi gezegendeyim?