Güzel bir fantastik romanın ilk kitabı. Giriş kitabı olduğu için mi bilemedim ama biraz sakin maceralar oldu. Daha hareketli anların olmasını isterdim. Onun dışında yalın akıcı bir dil kullanılmış. Serinin devamında ne olacak merakı uyandıracak sonla bitti diyemem ama idare ederdi.