Puan vermedi·648 syf.··Beğendi
· Öncelikle George Orwell'ın da dediği gibi bu kitaptaki dünyanın aynısı olmasada gelecekte buna yakın bir dünyanın var olabilme ihtimaline inanmaktayım. Birkaç kısımdan kısaca söz etmek istiyorum.İlki kelimelerin çıkartılması sözdağarcığının gittikçe yoksullaşması ve bunun yapılmasındaki amaç çok zekiceydi.İnsanlar sözcükler olmadan düşünemezdi ki ? İkincisi genel zenginlik artarsa hiyerarşi bozulur hiyerarşi bozulursada "düzen" bozulur bu yüzden genel bir zenginlik hali söz konusu olamaz bu da gayet akla yatkındı.Üstünde konuşulacak çok şey var fakat şimdilik bu kadar başka bir kitapta görüşmek üzere~