4/10
·133 syf.··
2021 25. kitabı
·
2 saatte okudu
·
Okunma: 08 Şubat 2021 01:15
Bu adam hakkinda neleri bilmiyoruz diyerek alıp görüp okumaya karar verdiğim fakat hiçbir yeni bilgi edinemediğim saçma sapan bir kitap. Sanırım kitap otobüs dinlenme tesislerinde ucuza satılan düşük baskı kitaplardan biri. Noktalama özensiz, yazı puntoları değişken. Daha da kötüsü Sedat Peker hakkinda biyografik bir araştırma değil aksine bilinenin ilanı gibi toplama bir kitap. Yazıların çoğu Peker'in kendi sitesinde bulunan yazılar ile önceki dönemlerde hakkında çıkan gazete yazıları ve röportajları. Bu yüzden de sık sık tekrarlayan bir kitap. Sıfır emek. Okumasam da olurdu.
Sedat PekerÇınar Özkan · Kum Saati · 201250 okunma
·
85 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.