8/10
·416 syf.··
2021 14. kitabı
Uyuyamadığım bir gece elime aldım bu kitabı belki biraz iyi gelir diye. Kitabı elimden bıraktığımda sabah olmuştu ve bitmesine en fazla 100 sayfa kalmıştı. Evet, klişelerle dolu bir kitap ama bu akıcı ya da güzel bir kitap olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Bazı kitaplar hatta bence birçoğu için bu geçerli, ne beklediğine göre vereceği keyif de değişiyor. Bir aşk kitabından özellikle sanırım wattpad’den çıkmış bir kitaptan bekleyeceğiniz şeyler sınırlıdır bana göre akıcı bir aşk hikayesi olması yeterli mesela. Ve bu beklentimi çok güzel karşıladı diye bilirim. Ahmet’i ilk baştan sevemedim. Mutlu Kelebeği de öyle. Ama Emir. Ah, Emir! Kitabı elimden bırakamama sebebim sendin! O kadar güzel bir karakter ki. Kitabın bir diğer tatlı tarafı bitirdiğim zaman hemen 2ci kitaba mı başlasam Romeo ve Juliet’i yeniden mi okusam emin olamadım. Alıntılar çok fazla olsa da hiç yormuyordu. Güzel bir hikayeydi.
AyçöreğiZeynep Sahra · Ren Kitap · 201811,4bin okunma
·
119 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İkinciside çok güzel zeynep sahranın ilk okuduğum serisiydi ve çok beğenmiştim umarım sende ikinci kitabı beğenirsin iyi okumalar📚📚
Rafiga Hajiyeva
Gönderi Sahibi
İkinci kitabı da okudum ve o da çok güzeldi, teşekkürler!!💓
Yazarın Broke & Light kitabını da öneririm :)
Rafiga Hajiyeva
Gönderi Sahibi
Listemde, en kısa sürede onu da okuyacağım. Teşekkürler💓
Bu kitabın 3. Kitabı yazılıyor şuan da :)
Evet Zeynep ablanın instagram sayfasından detay öğrenebilirsin. Çok fazla detay vermiyor ama sen bak yine de :)