Puan vermedi·302 syf.····Okunma: 08 Şubat 2021 20:47 Bu kitap 63 yılda Goethe tarafından yazıldı. Yıllar boyu tecrübe ile yazılan bir kitap olduğundan mıdır okurken bazı yerlerini anlamakta zorluk çektim. Karmakarışık bir kitap. Ben bu kitabın Goethe'nin iç yaşamını yansıttığını düşünüyorum. Ağır bir kitap; ince olmasına rağmen. Din ve felsefe kitaplarına ilgi duyanlara öneririm.