7/10
·480 syf.··
2021 4. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 08 Şubat 2021 00:00
Öncelikle yayınevinden başlamak istiyorum. Çeviri kötü, editörlük ise aşırı aşırı kötüydü. Dikkati sürekli dağıtan bir unsurdu bana kalırsa. Bu sitedeki, kitaplara gerçekten gönül vermiş insanlardan herhangi biri çok daha iyi editleyebilirdi kitabı. -BURADAN SONRASI SPOİLER İÇEREBİLİR- Kitaba gelirsek, evet güzel bir kitaptı, sürükleyici merak uyandırıcı bir yanı da vardı ama "1.5 günde okudum, sabaha kadar okudum 4te kitap kucağımda uyuyakaldım" diyenleri görünce çok şaşırdım açıkçası. Ben birçok polisiye kitabında heyecan konusunda bir eşik olduğuna inanıyorum. O eşiğe gelene kadar standart bir ilerleme, hikayeyi yedirme karakterleri anlatma; eşik atlanınca ise kitabı elden düşürememe... Açıkçası on gün boyunca "ha şimdi atlayacak, ha atladı o eşiği" diye diye kitabı bitirdim. Kitabın finali beni çok üzdü. Seri katilin harika bir sebebi var, çok zeki bir adam ve süper bir final belirlemiş kafasında. Yahu kardeşim bizi gerim gerim gererek bi vahşet yazsana, kitaba değil 7, 17 puan vereyim o zaman. Ama yok, adam enseleniyor ve bu o kadar alelacele bir şekilde, kısacık, heyecansız yazılmış ki, inanın okurken tereddüt yaşadım, Gurney, hayal mi kuruyor ne oluyor diye. Ayrıca havada kalan birkaç şey de oldu kitapta. Boston -olması lazım- şehrinde yıllar önce işlenen benzer cinayet. Aynı kişinin işi mi, değil mi nedir ne değildir... Yani işin özü, kitap 10 üzerinden 7'den fazlası değil bence. Çok zorlarsak 7.5 olur, o kadar...
Aklından Bir Sayı TutJohn Verdon · Koridor Yayıncılık · 20231,684 okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.