Puan vermedi·288 syf.····Okunma: 05 Ocak 2021 01:49 Kitabı beğendim çünkü Josef Stalin'in Sovyet vatandaşlarına yaptığı eziyetleri ve devleti yönetme şeklini hayvanlar üzerinden anlaşılır bir dille anlatmış yazar.
Kitaptan çıkardığım sonuç ise şudur: Özgürlüklerini savunamayanlar, ağır bedeller ödemeye mahkumdurlar.
Herkesin mutlaka okuması gereken bir kitap.