·126 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Şubat 2021 17:02 Yıllar önce ilkokul çağlarımda okuyup çok etkilenmiştim. Bende ki en büyük etkisi büyük bir hüzün yaratmış olmasıydı. Bugün yıllar sonra tekrar okudum. Aynı hüznün içimde kalmasıyla beraber umuda ve umutsuzluğa dair çok şey kattı. Kitapta da dediği gibi " tozpembe olmayan gerçekçi bir umudun" türküsünü dillendirmekti derdi. George ve Lennie siz tanıdığım en iyi dostsunuz..