·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Şubat 2021 02:52 Kitabı elime aldım ve bitirene kadar bırakamadım. Bugüne kadar nasıl okumamışım bu kitabı şaşırdım doğrusu. Siyaset ve iktidar gücü mükemmel bir şekilde anlatılmış. Bu kadar kısa bir kitapla bu kadar çok şeyi George Orwelldan başkası anlatamazdı bence.
Okurken sık sık ''Allah Allah ben bu çiftliği bir yerlerden tanıyorum sanki '' diye düşünmeden edemedim.
Herkesin kesinlikle okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.