#okudumbitti
#AyferTunç
#SuzanDefter
#127sayfa
"İnsan gençliğini aşka vermezse, gençlik ne işe yarar"
"Ama kaybeden sonunda siz olmuşsunuz"
"Kayıp mı? Kaç kişi böylesine sevebilmiştir dünyada?"
"Ama bir kucak korla kalan siz olmuşsunuz"
"İyi ya boş değildi kucağım"
"Ama yandınız kül oldunuz"
"Ama vardım kül bunun kanıtı"
Selam kitap canlar. Bir süredir kitap gruplarında sıkça görmeye başladığım ve merak ettiğim bir kalemle "adımı vermiş madem bu kitapla tanışayım" dedim. İyi mi ettim çok emin değilim. Öncelikle şunu belirteyim. Yeni kitap okumaya başlayacak olanlara önerilecek bir kitap kesinlikle değil. Kitap o kadar mı kötü dediğinizi duyar gibiyim. Kitap kötü değil ama değişik bir tarzla yazıldığı için okurken zorlayabiliyor. Eh yeni okumaya başlayacaklar için bu durum tam bir işkenceye dönebilir. İki farklı günlüğün bir arada yol aldığı kitapta tek sayılı sayfalarda bir günlük varken, çift sayılı sayfalarda diğer günlük var. Buda okumayı bir hayli zorlaştırıyor. Kelimenin ya da cümlenin yarım kaldığı yerlerde takip etmek daha kolay ama cümle bitip mektubun devam ettiği sayfalarda zor. Bir de iki yerde cümle bittiğinde büyük hafle başlaması gereken cümle küçük harfla başlayınca daha beter zorladı. Belki yayıncı hatası bilemem.
Kitaba gelince. Aşk eşittir Suzan suzan eşittir aşk gibin bişey olmuş. Nasıl bir sevgiyle tutkuyla sevmişse Suzan hanımcım görümcek( ay aman görümce) hanıma bile yetmiş sevgisi... Az aşk okuyayım kafam dağılsın dedim ama yazar saolsun beynimi yaktı. Neyse benden bu kadar. Başka bir kitabını okur muyum? Bu ara değil. Belki çok sonra...
"Ayağım aşkın eşiğinde kaldı" sayfa 103..
"Baba neyse de, insan annesinin dokunaklı bir aşk hikayesi olsun istiyor" sayfa 54..şu cümlenin arkasından tamamlatıcı açıklama oldukça etkileyici.. Merak ettiyseniz alın okuyun ...