Puan vermedi·208 syf.··
2021 3. kitabı
Kur'an hepimiz için değerli değil mi? Hepimizin kutsalı. Başımızın üzerinde taşırız. Koyarız yukarılarda bir yerde duran rafa saygı duyar geçeriz. Oysa bizzat bize gönderildi. Okumamız istendi. Okumak yetmez anlamamız ve hayatımıza yansitmamiz istendi. Ama ne kadar hemhal oluyoruz Kur'an'ı Kerim ile? #metinkarabaşoğlu okumak için epey geç kaldığımı hissediyorum. Bazı kitapları okurken kitabı hiç kapatmak istemezsiniz ya o türden bir kitap. Karabaşoğlu Kuran'dan seçtiği bazı ayetleri kendi üslubunca o kadar içten ve kalbe dokunan bir şekilde açıklamış ki sürekli okunulasi türden. Yazdıklarindan kesitler sunmak istiyorum. Kitabı kesinlikle okumanızı tavsiye ediyorum. "Ve Kurân'ı tane tane [tertîl ile] oku." Çünkü, boş bir kelam değildir okunan. Âlemlerin Rabbinin kelâmıdır" "Bize düşen, bir an önce Kuran ülkesine hicret ile sûreleri sur edinmek ve sünnet zırhını kuşanmaktır. " "Midemizi Rabbimizin emrine göre 'oruç'a tâbi tuttuğumuz gibi, dilimize de, "Ya hak söyle, ya sus" orucunu tutturalım." "Kur'ân okumak, Kur'an'ın dünyasına girmek tatlı bir haldir; çünkü, âlemlerin Rabbi küçücük insanı kendine muhatap almakta, Ezeli Kelâmıyla doğrudan ve bizzat ona konuşmak tadır." “Kalk ve uyar!” hitabı uyuşuk duygularımıza, tembel dimağımıza ilâhî şefkat tokatları vurmaya devam eder."
Kur'an Okumaları 1 - Kalbimizin BaharıMetin Karabaşoğlu · İz Yayıncılık · 2017505 okunma
·
16 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.