Farklı bir kitaptı. Sanki yaşam anahtarı niteleğinde bir kitap. Akıcı dili ve üslubu ile büyüleyiciydi. Yaşamın parçası olan ve bütünüyle hayatı oluşturan şeyler hakkında bir anahtar adeta. Halil Cibran'dan okuduğum ilk kitaptı. Çok beğendim. Okumadan önceki Nil ve okuyan Nil arasında büyük bir farklılık hissediyorum. Okumanızı öneriyorum.