Kitapta yanlış hatırlamıyorsam "yağmur" adında bir bölüm vardı ve her bölüm gibi bu bölüm de çokça betimleme içeriyordu. Kendinizi vererek okuduğunuz zaman bu tasvirler resmen sizi anlatılan yere sokuyor, ben yağmur isimli kısmı okurken üşüdüm mesela. Kitapta yakalayabildiğim en başarılı özellik tasvir olayıydı, onun haricinde benim nezdimde ortalamanın altında bir kitap. Keyfli okumalar