Puan vermedi·133 syf.··Beğendi
· Romeo Ve Juliet i hepimiz duymuşuzdur. Onların imkansız aşkları dilden dile dolaşan bi aşktı. Sözlerini hep duyuyordum ama bir de kitabını okuyup bütün hikayeyi anlamak istedim. Tiyatro sahnesi gibi gösteriliyor kitapta. Yani romeo girer. Juliet girer. 1. Sahne gibisinden bölümleri var. Başta sadece konuşmalarla hikayeyi anlatabilir miyiz diye düşünmüştüm ama gerçekten başarılı bi şekilde anlatılmış. Okumanızı tavsiye ederim çünkü gençler olarak bi çok yerde bu hikayeyi yarım yamalak duymuştuk. Ama bu tiyatro eserini okuyunca tam anlamıyla onlarin aşkını anlamış oluyorsunuz. İyi okulamalar...