- Bijîşk, ez nikarim heban daqurtînim, bi şirûbê dilê min dixele, ez ji derzîyan ditirsim”. Bijîşk: -Ez niviştekê ji te ra binivîsim?
Kurdî
·1 alıntı·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.