hevrîn
@hevrin_
Takip Et
- Bijîşk, ez nikarim heban daqurtînim, bi şirûbê dilê min dixele, ez ji derzîyan ditirsim”. Bijîşk: -Ez niviştekê ji te ra binivîsim?
Kurdî
11 beğeni
·
1 alıntı
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap